Agricola Bacau investeste aproximativ 70.000 de euro intr-o noua gama de produse


In primul trimestru din 2010, vanzarile de semipreparatele si produse pre-gatite din carne, obtinute de companie, au crescut cu 23% in volum si 17% in valoare.

Strategia Agricola Bacau pentru anul in curs vizeaza innoirea portofoliului de produse in acord cu necesitatile reale ale consumatorului. <Rasfat la gratar> este o gama noua, special creata pentru petrecerea timpului liber in anotimpul cald”, spune Vasile Roman, director general Europrod SA, companie din grupul de firme Agricola Bacau.

Noua gama de produse este disponibila in retelele de supermarket si hipermarket, dar si in reteaua de magazine proprii a Agricola Bacau.

Conform companiei, Europrod este lider de piata in segmentul semipreparate din carne, cu o cota volumica 34%, citand compania de cercetare de piata MEMRB Romania.

La nivelul grupului, Agricola Bacau estimeaza o crestere a cifrei de afaceri pentru acest an cu aproximativ 17% fata de anul trecut, cu o marja neta de 3,5 - 4%, daca piata vor creste preturile.

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii