Au inceput inscrierile la Gala Premiilor eCommerce 2010


Astazi, 15 iulie, s-a dat startul inscrierilor la cea de-a cincea editie a Galei Premiilor eCommerce (GPeC). Magazinele online din Romania se pot inscrie in competitie pana pe 12 august.

In competitie nu va fi acceptat orice magazin inscris, ci doar magazinele care intrunesc criteriile de preselectie - “mai stricte ca in alti ani”, potrivit lui Andrei Radu, directorul Link 2 eCommerce si organizatorul Galei, se arata in comunicatul de presa.

Comparativ cu editiile precedente, am introdus noi filtre in preselectie cum ar fi respectarea Legii Contractelor la Distanta sau functionarea fara erori a fluxului de comanda, acestea pe langa regulile de baza de tip: nu face spam, nu face concurenta neloiala, ofera informatiile de contact si despre procesul de tranzactionare etc. - bune practici pe care ar trebui sa le respecte orice magazin online”, spune Andrei Radu.

Magazinele acceptate in competitie vor fi analizate prin prisma a 80 de criterii de jurizare care au fost regandite de organizatorii GPeC in asa fel incat respectarea lor sa conduca la optimizarea conversiilor.

Pe langa criteriile de jurizare, comerciantii vor fi analizati si de un juriu paralel compus din consumatori obisnuiti, care vor testa procesul de cumparare si uzabilitatea magazinelor cu ajutorul unei tehnologii revolutionare - “eye-tracking”.

Este o premiera la GPeC, o noutate absoluta in Romania. Pentru prima oara, testam uzabilitatea magazinelor cu dispozitive eye-tracking care monitorizeaza privirea utilizatorilor, punctul exact in care se uita, zonele pe care ochiul le ignora, durata de contemplare si ordinea traseului privirii cand utilizatorului i se da un task”, explica Andrei Radu.

Echipamentele si metodologia de testare sunt puse la dispozitie de firma de cercetare de piata IRSOP, aceasta ocupandu-se impreuna cu SiteAudit si de evaluarea testerilor.

Toate magazinele participante la GPeC 2010 vor primi rapoartele de jurizare continand punctajele acordate de juriu pentru fiecare din cele 80 de criterii, cat si fisa de evaluare rezultata in urma testarii uzabilitatii. In plus, ca noutate, fiecare grupa majora de criterii va contine si observatiile juriului in asa fel incat participantii sa cunoasca exact unde stau bine si unde mai au de lucrat pentru optimizarea afacerii.

De asemenea, magazinele care intrunesc criteriile de preselectie vor fi certificate de organizatori, primind butonul “Magazin de Incredere atestat GPeC”.

Cea de-a cincea editie a Galei Premiilor eCommerce este programata a se desfasura la inceputul lunii septembrie 2010.

La GPeC 2010 vor veni, in exclusivitate, speakeri de talie internationala, se mai arata in comunicat. Unul dintre ei este Bryan Eisenberg, specialist in marketing online si optimizarea conversiilor, care si-a confirmat prezenta in Romania doar la GPeC si va sustine o prezentare cu tema “21 Secrets of Top Converting Websites”.

(Citeste aici mai multe despre cum te poti inscrie in competitie.) 

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii