CMU, cifra de afaceri de circa 30 mil. lei in S1 2009
CMU (Centrul Medical Unirea) a inregistrat o crestere de 75% a cifrei de afaceri in prima parte a anului, comparativ cu perioada similara din 2008, cand vanzarile s-au situat la 17 milioane de lei.
Pe segmentul de retail (n.red. - clienti individuali sau fee-for-service) incasarile au fost duble (113%) in primul semestru din 2009, fata de aceeasi perioada din 2008, se arata in comunicatul de presa.
Aceste cresteri vin pe fondul diversificarii serviciilor oferite de CMU, prin deschiderea de anul trecut a Centrului de Imagistica din Baneasa si a Spitalului de Obstetrica si Ginecologie Regina Maria.
Cele mai mari cresteri pe retail au fost inregistrate in zona de operatii chirurgicale, la care se adauga nasterile realizate in cadrul Maternitatii Regina Maria, clinica de diagnostic si tratament din Baneasa avand de asemenea o contributie importanta la veniturile inregistrate de grupul CMU.
In perioada iunie-iulie, veniturile CMU continua sa inregistreze o tendinta de crestere, in ciuda perioadei de concedii, care in mod obisnuit duce la o scadere a adresabilitatii. Potrivit reprezentantilor CMU, aceasta tendinta vine ca urmare a orientarii pacientilor catre segmente cu sezonalitate redusa - maternitate, imagistica, chirurgie.
“Toate investitiile realizate anul trecut au dat roade in 2009 si ne aflam in faza in care dezvoltam toate aceste capacitati si continuam sa ne extindem”, spune Sergiu Negut, director executiv la CMU.
Potrivit reprezentantului CMU, in luna iulie a fost depasit numarul de 75.000 de arondati, unul dintre cele mai mari conturi de anul acesta fiind reprezentat de Continental, cu circa 2.500 de angajati. Alti clienti importanti pe segmentul corporate sunt Wipro Technologies si PSV Industries.
Planurile CMU pentru acest an vizeaza cresterea veniturilor pe zona de retail si imbogatirea ofertei prin deschiderea si extinderea de noi clinici CMU in Bucuresti si in tara.
Avand in vedere cererea semnificativa pe segmentul de retail si contributia noilor clinici din Bucuresti si din tara, reprezentantii CMU estimeaza o crestere de 45% a vanzarilor in 2009, pana in jurul valorii de 16 milioane euro. Potrivit propriilor estimari, piata serviciilor medicale private din Romania se situeaza in prezent aproape de pragul de 400 milioane de euro.
Potrivit reprezentantilor CMU, Spitalul de Obstetrica si Ginecologie Regina Maria a atins breakeven operational, iar pentru sfarsitul anului isi propune sa devina prima optiune pentru femeile care aleg sa nasca la o maternitate privata. (Citeste aici mai multe despre acest spital)
In prima jumatate a acestui an, compania a finalizat proiectele din Cluj, Constanta si Ploiesti.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.