Conferinta dedicata comunicarii interne in companii


Evenimentul va avea loc pe 24 octombrie, in Bucuresti, si isi propune sa aduca participantilor resurse si know-how pentru a schimba strategia de comunicare de la traditionala abordare, bazata pe cost, la abordarea centrata pe valoare si performanta.

Conferinta isi propune sa abordeze comunicarea interna intr-o maniera integrata, sa exploreze facilitatorii critici ai implicarii angajatilor, sa ofere informatii noi, gandire de lider si sfaturi practice cu privire la modul de a livra valoare, se arata in comunicatul de presa.

Pe parcursul primei sesiuni, se va discuta despre cele mai comune abordari ale comunicarii in perioade incerte, precum si motivul pentru care acestea nu ar sprijini atingerea obiectivelor de afaceri si de comunicare.

Fie ca se datoreaza factorilor interni sau externi, companiile functioneaza adesea pe perioade in care angajatii nu sunt siguri de ceea ce se intampla, cum anume ii afecteaza si care este rolul lor in succesul organizatiei. Evenimente precum restructurarile, deprecierea preturilor, scaderea veniturilor sau a profitului, schimbarile de ordin executiv etc. pot intimida cu usurinta un angajat, avand un potential impact asupra afacerilor, se mai arata in comunicatul de presa.

In cadrul conferintei se va discuta, de asemenea, si despre comunicarea interna pe timp de schimbare si criza si despre motivarea angajatilor ca unul dintre principalele obiective ale comunicarii interne. Aceste discutii vor fi urmate de o sesiune interactiva privind cele mai intalnite greseli in comunicarea interna si de un studiu de caz referitor la comunicarea integrata in cazul post-fuzinilor.

Conferinta este adresata directorilor, managerilor, specialistilor, liderilor si consultantilor implicati in comunicare interna, angajamentul angajatilor, identitate corporatista si de brand, comunicare corporatista, dezvoltare de brand, relatia cu media, managementul schimbarii, relatii publice, planificare strategica, dezvoltare si training, dezvoltarea si transformarea organizationala, resurse umane.

Printre vorbitori se numara: Jeppe Glahn - Director comunicare Novozymes, Danemarca, Anca Oreviceanu - Director Comunicare Dacia si Grup Renault Romania, Irina Stefaniu - Manager Comunicare interna BRD-Groupe Societe Generale, Dana Dobrescu - Communications manager Unilever South Central Europe, Mirela Nemtanu - Corporate Communication & Public Affairs Manager L’Oreal Romania, Sunday Oloidi - Director HR Procter&Gamble, Carmen Ghita - Manager departament comunicare interna, Raiffeisen Bank.

(Citeste mai multe despre eveniment aici.) 

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii