Grupul RTC isi extinde prezenta la nivel regional prin lantul de magazine Debenhams
Retailerul britanic a agreat recent cu RTC acordarea drepturilor de franciza pentru inca 11 tari din Europa Centrala si de Est.
Din 2007, RTC Holding detine francizele Debenhams pentru Romania, Republica Moldova si Bulgaria, se arata in comunicatul de presa.
“De 20 de ani, RTC s-a concentrat pe extinderea businessului in Romania. Extinderea regionala a fost permanent o tema, dar niciodata nu am avut un <cal troian> asa bun ca acum - franciza Debenhams, un brand international de mare succes. Speram ca in zece ani sa avem peste 100 de magazine Debenhams operate de noi si sa generam rulaje de peste jumatate de miliard de euro. Si sper, de asemenea, ca si celelalte divizii ale RTC sa urmeze capului de pod deschis de noi prin magazinele Debenhams. Semnarea contractului de franciza cu Debenhams pentru inca 11 tari reprezinta probabil cel mai important moment din istoria grupului RTC”, spune Octavian Radu, presedintele Grupului RTC.
In acest moment, reteaua Debenhams operata de Rafar (linia de business care opereaza, in cadrul Grupului RTC, francizele de fashion) numara sapte magazine, dintre care unul in Republica Moldova si restul in Romania.
”Motivul pentru care am decis sa acordam drepturile de franciza pentru 11 tari Grupului RTC este acela ca partenerul nostru din Romania a dezvoltat un business bine condus, cu o crestere foarte buna intr-o perioada scurta de timp si este plasat ideal pentru expansiune regionala. Aceasta decizie inseamna pentru noi siguranta oferita de faptul ca lucram cu un partener cunoscut, ale carui rezultate sunt deja o dovada. In ceea ce priveste expansiunea Debenhams, decizia noastra este aceea de a folosi modelul de franciza in regiunile unde nu avem expertiza, gasind un partener cu care sa lucram bine si care sa ne asigure o crestere rapida. Este foarte important sa alegem partenerul corect, care empatizeaza cu pozitia si strategia companiei noastre, asa cum face Octavian Radu”, spune Francis McAuley, International Director Debenhams.
Intrarea brandului pe cele 11 noi piete se va face pe masura ce se vor identifica proiectele comerciale potrivite sa gazduiasca magazinele Debenhams - suprafete usor accesibile, de aproximativ 2.000 mp.
“In principiu vom intra in mall-uri, pentru ca ele ne asigura atat traficul, cat si destinatia de cumparaturi. Debenhams isi gaseste locul in centre comerciale, zone dedicate de shopping”, precizeaza Ramona Stanciulescu, CEO-ul RAFAR, linia de business care opereaza francizele fashion in cadrul Grupului RTC.
Ea spune ca se deruleaza deja negocieri cu mai multi proprietari de astfel de locatii, astfel incat anul acesta ar putea fi deschise primele trei - cinci magazine noi, cu o dinamica mult mai mare in anii urmatori.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.