IQuest estimeaza pentru 2010 o crestere de 50% a pietei de CRM din Romania


Valoarea pietei ar fi de aproape 10 milioane de euro iar oficialii companiei apreciaza ca acesta tendinta de crestere se va mentine si anul viitor. Anul trecut, aceasta piata s-a redus fata de 2008, ajungand la nivelul din 2007, cand valoarea a fost de 6,6 milioane de euro.

"Chiar daca numeroase companii au simtit nevoia implementarii unui CRM (Customer Relation Management) si au intrat in discutii serioase cu furnizori, majoritatea acestora nu s-au finalizat, din cauza reducerii drastice a bugetelor alocate si a problemelor foarte grave cu care s-au confruntat companiile", spun reprezentantii iQuest, intr-un comunicat de presa.

Pentru acest an, iQuest apreciaza ca in jur de 50% din veniturile companiei pe piata locala vor proveni din solutiile de tip CRM. Cea mai mare parte dintre aceste venituri, in jur de 500.000 de euro, vor proveni din vanzarea noi solutii de CRM a companiei, GeoSales. De asemenea, aceasta solutie va atrage si zece clienti in acest an.

GeoSales a fost creata cu precadere pentru companiile cu o cifra de afaceri de peste 10 milioane de euro si cu mai mult de 70 de angajati, din orice sector de activitate, se mai arata in comunicatul de presa.

De la inceputul anului, furnizorul de solutii IT a semnat doua contracte pentru aceasta solutie, fiind finalizata prima faza de implementare a aplicatiei pentru ambii clienti (AX Perpetuum si EVW Holding).

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii