La cea de-a zecea editie a Business Target Club se vorbeste despre diferentiere
Business Target Club (BTC) este un proiect JCI Bucuresti si Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri. Editia cu numarul zece, pe tema “Diferentierea - De la necesitate majora la curaj deplin’’, va avea loc joi, 28 octombrie, la Hotel Casa Capsa, in Bucuresti.
Pe fondul economic actual, supravietuirea a devenit la fel de importanta cum era considerata cresterea in anii trecuti. Ceea ce nu inseamna ca a ramane in joc este singura optiune. Cresterea este inca posibila, dar necesita curaj - curajul de a gandi si de a face lucrurile diferit, se arata in comunicatul de presa.
Cei care si-au propus sa demonstreze aceste lucruri sunt Grant McKenzie, VP Marketing Ursus Breweries, si Cristina Miclea, Marketing Director Albalact, invitatii BTC care vor arata ca principiile diferentierii se pot aplica reusit nu numai in marile corporatii multinationale ci si in companiile locale.
Cea de-a zecea editie a Business Target Club se adreseaza tuturor persoanelor care doresc sa dezbata subiectul diferentierii in mod realist si pragmatic si sa cunoasca indeaproape povestile de succes ale celor care au avut curajul de a face ceva diferit.
Infiintat in anul 2007, Business Target Club este un club de afaceri ce reuneste in cadrul unei cine de afaceri relaxante manageri si antreprenori din toate ariile de business pentru a dezbate subiecte de interes comun.
(Citeste aici mai multe despre cum poti participa la eveniment.)
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.