real,- Hypermarket va deschide doua sau trei magazine in 2010, in Romania


Numarul a fost mentionat de Jean Marc Givert, Manager Corporate Projects la real,- International, cu ocazia unei conferinte de presa organizate la deschiderea celei de-a 22 unitati din tara noastra.

Cu acest numar de unitati deschise real,- isi incetineste ritmul de dezvoltare in Romania.

Retailerul a intrat in tara noastra in 2007, iar pana la sfarsitul acestui an va ajunge la 24 de unitati in tara noastra.

Cel mai recent hipermarket real,- se va deschide pe 29 octombrie, in cadrul centrului comercial AFI Palace Cotroceni, pozitionat la intersectia dintre Bulevardul Timisoara si Bulevardul Vasile Mileadin vestul Bucurestiului.

Unitatea reprezinta al 22-lea magazin din retea si al treilea din Capitala. Investitia in acesta a fost de 23,4 milioane de euro, se arata in comunicatul de presa.

Suma a fost alocata pentru echipamente frigorifice, dispozitive de cantarire, cuptoare si grill de mare capacitate, 51 de case de marcat si o gama de aproximativ 40.000 de produse alimentare si nealimentare. Produsele provin in proportie de peste 90% de la producatori si furnizori nationali.

Noul magazin are o suprafata construita de 13.380 de metri patrati, dintre care cea utila, pentru zona de vanzare, este de 7.500 de metri patrati.

"Bucurestiul inca are un potential ridicat pentru dezvoltarea retailului modern si era momentul sa ne extindem si in zona de vest a Capitalei. Aceasta deschidere reprezinta o mare provocare pentru noi, fiind o premiera - primul hipermarket deschis in cadrul unui mall; tocmai din acest motiv avem foarte mari asteptari de la acest magazin”, mai spune Jean Marc Givert.

Managerul Corporate Projects real,- International adauga faptul ca in urmatori patru - cinci ani, compania intentioneaza sa mai deschida inca cinci sau sase hipermarketuri in Bucuresti.

Pana la sfarsitul acestui an real,- Hypermarket va mai deschide doua magazine, unul la Timisoara (al treilea din acest oras) si al doilea la Ploiesti.

Anul acesta, pe langa deschiderea de magazine,  real,- si-a lansat si marca proprie .(Citeste aici despre marcile proprii ale marilor retaileri autohtoni)
Anul trecut, cifra de afaceri a real,- Hypermarket Romania a crescut cu 92% in lei si 73,8% in euro, fata de anul precedent, ajungand la 2,35 milliarde de lei (638 de milioane de euro). Vanzarile sunt in valori nete, fara TVA.
 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii