Fashiontribes.ro - magazin online dedicat “triburilor” stilistice
Saptamana trecuta a fost inaugurata noua platforma online a Fashiontribes.ro, conceptul avand la baza cinci categorii stilistice - elegant, urban, nonconformist, office si sport.
Magazinul online a fost lansat de Adina Mocanasu (foto) la inceputul anului trecut, pe baza experientei pe care deja o avea in zona de beauty/fashion. In urma cu cinci ani, ea a lansat Shades, un concept de beauty lounge unde, pe langa serviciile specifice unui salon de infrumusetare, clientii puteau sa cumpere produse precum bijuterii, ceaiuri, vinuri, albume muzicale sau tinute vestimentare create de diversi designeri romani. (Citeste aici mai multe despre povestea Shades)
Noua platforma online a Fashiontribes.ro este gandita sa ofere o experienta de shopping speciala atat pentru clientii care stiu deja ce isi doresc, dar si pentru cei care au nevoie de ajutor in crearea unui anumit look.
“Triburile” stilistice sunt construite in functie de apartenenta la un anumit mediu profesional, de personalitatea si pasiunile celor care sunt in cautarea anumitor obiecte vestimentare, accesorii sau produse de beauty.
“Ideea a fost ca look-urile concepute sa fie accesibile, sa ofere sugestii de stil si sa poata fi integrate in orice garderoba urbana. Modul in care ne imbracam este influentat de mediul in care traim - de vietile noastre si de <triburile> noastre, oricare ar fi acestea.”, spune Adina Mocanasu, fondatoarea magazinului online Fashiontribes.ro.
Cele cinci sectiuni de fashion se adreseaza atat femeilor si barbatilor, cat si copiilor, iar marcile prezente pe platforma online apartin atat marilor case internationale din zona de fashion si beauty (New Balance, Guess, Chanel, Agent Provocateur, Guerlain, Lancome), cat si producatorilor si designerilor romani (Nissa, Condur by alexandru, Amelie Suri, Ichiban).
Fiecare stil vestimentar va fi sustinut de ambasadori online. Ana Morodan, unul dintre cei mai cunoscuti si apreciati bloggeri de moda din Romania este ambasadoarea ”tribului” elegant, prezentat saptamana aceasta in cadrul unui garden party fashion organizat pe terasa Journey Pub din Bucuresti.
Odata cu lansarea noii platforme, portofoliul magazinului online Fashiontribes.ro s-a imbogatit si cu produse din segmentul de ingrijire faciala/corporala, dermato-cosmetice, machiaj sau parfumerie.
Potentialul de business al Fashiontribes.ro a fost dovedit anul trecut, cand start-up-ul s-a numarat printre finalistii programului Start&Grow, derulat de startups.ro pentru a sustine dezvoltarea unor afaceri promitatoare, ajutandu-i pe antreprenori sa intre in legatura cu investitori si sa obtina finantare de pana la 500.000 de euro.
In urma unui riguros proces de analiza si selectie prin care au trecut toate cele aproape 400 de inscrieri in program, proiectul lansat Adina Mocanasu s-a numarat printre cele care au primit finantare iar Alin Giurea a devenit actionar in companie, alaturi de fondatoarea Fashiontribes.ro.
Partenerii evenimentului de lansare a noii platforme FashionTribes.ro au fost: Journey Pub, Amelie Suri, Condur by alexandru, MOOGU Contemporary Jewellery, Chic Lashes, 1 Concept, La Mignonne, Looking Fit, Anastasia Beverly Hills, Scarlet, Ali Andreea make-up artist.
Fashiontribes.ro este o comunitate de “triburi” stilistice adunate laolalta in cel mai nou, cool si complet magazin online de imbracaminte si beauty. Fashiontribes.ro este locul care reuneste “triburile” din lumea modei, un spatiu in care gasesti, la doar cateva click-uri distanta, toate elementele care iti definesc stilul personal, dar si care te fac sa apartii de “tribul” tau, fie el nonconformist, elegant, urban, office sau sport.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.