FloriLaBucuresti.ro a cumparat SaraFlowers.ro
In urma achizitiei, magazinul online FloriLaBucuresti.ro va ajunge la o pondere de 60% a clientilor din zona corporate, fata de aproximativ 40% in prezent.
“SaraFlowers.ro are si clienti persoane fizice, dar cei mai multi clienti sunt reprezentati de persoane juridice. Acesta a fost si segmenul pe care ei l-au targetat”, spune pentru startups.ro Mircea Scarlatescu, Managing Partner la FYB Romania, compania care detine FloriLaBucuresti.ro.
Partile implicate in tranzactie nu au dorit sa faca publica suma achizitiei. Conform datelor publicate pe site-ul Ministerului Finantelor Publice, Sara Flowers a inregistrat in 2006 (an cu sapte luni de activitate, firma fiind infiintata la 1 iunie) o cifra de afaceri de 16.327 de lei, fara sa inregistreze profit, iar in 2007 cifra de afaceri a crescut la 116.941 de lei, fara sa inregistreze profit.
Achizitia SaraFlowers.ro vine in urma infuziei de capital pe care FloriLaBucuresti.ro a primit-o la inceputul acestui an din partea oamenilor de afaceri Alexandre Almajeanu si Alexis Bonte. (Citeste aici mai multe despre aceasta tranzactie)
In acel moment, reprezentantii magazinului online spuneau ca banii urmeaza sa fie utilizati pentru o strategie mai agresiva de promovare si pentru dezvoltarea unei noi game de servicii, care va ajuta la fidelizarea clientilor.
“Serviciile SaraFlowers.ro pentru evenimentele de business sunt disponibile in cateva judete din zona Munteniei, dar au fost si cazuri izolate cand s-a mers si mai departe”, spune Mircea Scarlatescu.
Antreprenorul adauga faptul ca in perioada urmatoare sunt luate in vedere si alte directii de dezvoltare, inclusiv unele legate de extinderea zonei de livrare.
“La finalul acestui an, ne vedem undeva de doua sau de trei ori mai sus decat la final de 2008. Piata este ceva mai putin elastica la criza economica decat se asteptau multi, dar cresterea are de-a face si cu dezvoltarea noastra puternica. Pot spune ca, la final de 2009, FloriLaBucuresti.ro va avea putine in comun cu FloriLaBucuresti.ro la final de 2008”, adauga antreprenorul.
Magazinul online a fost lansat in urma cu doi ani de catre FYB si livreaza flori in Bucuresti si in localitatile limitrofe, dar in urmatorii ani este luata in calcul o strategie de extindere la nivel national a afacerii.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.