FloriLaBucuresti.ro devine 123Flori.ro si se pregateste de extinderea la nivel national
In aproximativ trei luni, FYB Romania, compania care detine acest magazin online, va integra in 123Flori.ro si SaraFlowers.ro, achizitie facuta anul trecut.
Pentru moment, SaraFlowers.ro, care vizeaza in special zona de clienti corporate, va exista separat ca magazin online, desi va avea in spate aceeasi echipa care se ocupa si de 123Flori.ro. In urma integrarii, activitatile si clientii celor doua magazine se vor regasi sub aceeasi umbrela.
“Dupa preluarea SaraFlowers.ro, la jumatatea anului trecut, numarul de clienti corporate a crescut simtitor. Inainte de preluare, clientii corporate reprezentau circa 25% - 30% din totalul clientilor, in timp ce, in prezent, procentul a ajuns la aproximativ 45%”, spune pentru startups.ro Mircea Scarlatescu, Managing Partner la FYB Romania, compania care detine 123Flori.ro si SaraFlowers.ro.
El mai spune ca, pe segmentul corporate, pe langa comenzile punctuale, exista contracte semnate pe termen mediu si lung sau pe termen nelimitat, precum si colaborari pentru diverse evenimente.
“Ne mentinem in continuare strategia de extindere la nivel national si estimam ca, in circa sase luni, vom incepe sa facem livrari in toate zonele tarii”, precizeaza Mircea Scarlatescu.
Potrivit propriilor estimari, anul trecut, vanzarile FYB Romania pe partea de magazine online de flori au crescut de 2,5 ori, comparativ cu 2008. Pentru acest an, este estimata o crestere de 50%, fata de 2009. De asemenea, in primele trei - patru luni din acest an, Mircea Scarlatescu se asteapta la o crestere de 20% - 25%, comparativ cu perioada similara a anului trecut.
Cresterile preconizate au la baza, pe de o parte, continuarea strategiei de extindere pe segmentul corporate, care, in opinia lui Scarlatescu, este un segment de piata nu foarte bine acoperit in Romania. Pe de alta parte, el spune ca vizeaza atragerea catre zona online, intr-un procent cat mai mare, a celor care obisnuiesc sa cumpere flori de la florariile traditionale.
In ceea ce priveste modalitatile de plata, Scarlatescu spune ca platile prin card continua sa reprezinte un procent de 80% - 85% din total. In acest procent intra si o parte din clientii corporate care au inceput sa foloseasca aceasta modalitate de plata.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.