uberVU anunta versiunea 2.0 a platformei si lanseaza conturile premium de acces
Noua versiune se adreseaza companiilor mici si mijlocii, precum si freelancerilor care vor sa urmareasca si sa masoare informatii din social media.
Decizia a fost luata in urma unei perioade de sase luni in care platforma uberVU a fost testata de clienti si de utlizatori beta. (Citeste aici mai multe despre uberVU)
Noua versiune a uberVU are o interfata noua, un sistem mai bun si mai rapid de urmarire a conversatiilor, mai multe platforme (de exemplu, forumuri) si statistici mai bune, incluzand o analiza a “sentimentelor” exprimate in conversatii.
De asemenea, compania anunta si lansarea de conturi premium. In prezent, acestea sunt de doua tipuri - pentru freelanceri si persoane fizice si pentru companiile mici. Plata se face pe baza unui abonament lunar.
Pana acum, accesul la uberVU a fost gratuit, insa lansarea conturilor premium va aduce si o serie de schimbari. Astfel, toate facilitatile care au fost gratuite pana in prezent si care nu necesitau inscrierea pe site vor ramane gratuite in continuare (cautarea de cuvinte cheie, obtinerea unor statistici de baza si alerte prin e-mail). Insa, salvarea datelor legate de o cautare, obtinerea de date publicate in forumuri, statistici si rapoarte avansate, vor fi primite doar pe baza de plata.
Utilizatorii care sunt deja inscrisi isi vor putea pastra setarile de logare si cele ale contului, si, timp de trei luni, vor avea acces gratuit la facilitatile premium. Dupa aceasta perioada, vor trebui sa decida daca incep sa plateasca pentru accesul la aceste facilitati sau daca isi anuleaza conturile.
uberVU este o companie inregistrata in Londra si lansata de trei antreprenori romani - Vladimir Oane, Dragos Ilinca si Dan Ciotu. In 2008, platforma a castigat Seedcamp, in acelasi an ridicand o a doua runda de finantare din partea Eden Ventures.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.