Proffice are 100 de clienti pentru un nou produs, cafeaua Polti
Acest brand a fost introdus in portofoliul diviziei de distributie a grupului RTC la inceputul acestei luni, lansarea catalogului fiind facuta acum doua saptamani, iar distributia de cateva zile.
Pe segmentul aparatelor de cafea si cafea capsule, Polti va fi reprezentat in Romania, in calitate de importator oficial, de RTC Proffice, se arata in comunicatul de presa.
"Clientul poate utiliza in mod gratuit aparatul atata timp cat cumpara 100 de capsule. Daca consumul lunar este mai mic, clientul poate alege sa isi cumpere expresorul si sa isi aleaga frecventa de cumparare a capsulelor. Dintre cei 100 de clienti de pana acum, 20% au dorit sa cumpere expresorul si 80% sa achizitioneze 100 capsule lunar si sa primeasca expresorul gratuit in folosinta. Vizam birourile mici si medii, dar si clienti cu mai multe spatii, care vor sa asigure pentru personal o doza de confort si un control al costurilor", spune pentru startups.ro Relu Cirjan, CEO-ul Proffice.
Expresoarele sunt acordate in sistem de comodat. De mentionat, Proffice are 15.000 de clienti.
"Potentialul pietei din Romania depaseste, dupa estimarile noastre, zece milioane de euro si avem incredere ca Polti ne poate asigura in urmatorii doi ani o cota de 10% din aceasta piata de cafea-capsule destinata birourilor. Companiile de distributie din Occident au introdus acest serviciu in portofoliu, iar veniturile generate au ajuns la 30% din rulajul lor total", mai spune Relu Cirjan.
Polti este prezent in aproximativ 30 de tari, pe acest segment. Pe langa aparate pentru cafea si capuse, compania produce fiare de calcat si aspiratoare.
Acum cinci ani, Polti a breventat Crema Express, un dispozitiv conceput astfel incat sa creeze o preinfuzie naturala a cafelei, care permite exploatarea la maximum a aromei.
"Polti inseamna, in acest moment, cea mai buna oferta de cafea pe acest segment, cu un pret de 20%-25% sub pretul mediu al pietei si aparate de cafea pe care le oferim gratuit in folosinta companiilor", adauga Relu Cirjan.
Se estimeaza ca acest produsele Polti vor fi vandute si prin retele de hipermarketuri.
Introducerea Polti este a extindere a serviciilor din ultimul an, dupa ce anul trecut, Proffice a intrat pe piata de distrugere securizata de documente, obtinand franciza Reisswolf (unul dintre cei mai importanti jucatori din Europa), extinsa apoi acest an si in domeniul arhivarii de documente.
Pentru acest an, Proffice estimeaza un rulaj cu 17% mai mare fata de anul trecut.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.