Criza nu este un motiv sa tragi pe dreapta, sa te odihnesti, pe principiul ca "oricum, nimic nu merge"

de Sorin Popescu, Managing Director Sud Est Top Production

Sa te zbuciumi sa aduci in fiecare zi un suflu nou businessului tau, sa te dezvolti, sa te reorientezi, atunci cand este cazul, sa-ti tii in permanenta mintea deschisa, sunt doar cateva dintre "must-urile" oricarui manager.

 

 

Reguli pentru un pitch de succes - perspectiva agentiei

de Ina Simion, Client Service Director la CohnandJansen JWT

Observ ca din ce in ce mai multe agentii refuza politicos invitatiile la pitch. La prima vedere, asta ar putea parea contra-productiv sau chiar nebunesc, dar oare asa este? Agentiile de azi nu isi mai permit echipe de new business, pur si simplu nu mai sunt bugete pentru asa ceva.

  

Cum sa lucrezi cu o agentie de publicitate?

de Loredana Banica, Client Service Director, Jazz

…sau, as completa eu, cum ar trebui ca agentia ta sa lucreze cu tine?
Sunt doua intrebari la care ambele parti ar trebui sa raspunda. Dar voi incerca sa va ofer cateva perspective inspirate din experienta si rezultatele multor ani de campanii pentru diferite brand-uri si clienti.

 

Sfaturi pentru o inspectie fiscala "linistita"

de Av. Luisiana Dobrinescu, Dobrinescu Dobrev SCA

In cei 12 de experienta ca avocat specializat in drept fiscal, am asistat la nenumarate inspectii fiscale. Am invatat foarte multa procedura fiscala stand alaturi de inspectori si am deprins mult din felul lor de a vedea problema. Cu toate acestea, de fiecare data cand incepe o noua inspectie fiscala, am o strangere de inima.

 

Cum poate o casa de productie sa fie cheia succesului businessului tau

de Sorin Popescu, Managing Director Sud-Est Production

Sa stii sa comunici in plina criza economica este un test pentru orice mare companie, dar istoria a dovedit ca cine stie sa o faca are clar asigurat succesul si un drum lung in business.

 

7 reguli pentru a face un pitch

de Alina Tudose, Managing Director & Head of Strategy CohnandJansen JWT

Pitchul (licitatia) este cea mai intalnita forma de a castiga new business pentru agentiile de publicitate. In Romania 2013, un pitch inseamna un “concurs” de idei (in majoritatea cazurilor neplatit) intre mai multe agentii, organizat de catre un client.

 

Poveste despre vulpite, continut si succes online

de Ana-Maria Bogdan, Managing Director la Grapefruit

Pentru cei familiarizati cu mediul online, nu mai e nici un secret ca cele mai multe proiecte digitale esueaza nu din motive legate de solutia tehnica, procese operationale, politica de vanzari sau bugete de promovare, ci din cauza problemelor de continut. 

 

Prima caramida

de Marius Ursache, Chief Creative Officer Grapefruit

Dupa 13 ani de antreprenoriat, imi dau seama cat de mult am invatat despre cum se construieste un business. Cel mai mult am invatat din greseli sau de la alti oameni.