• Dupa o experienta profesionala de aproape zece ani pe piata de design interior si amenajari din SUA, sotii Margean au infiintat in Romania o companie care vinde accesorii pentru acest segement de piata si care a ajuns la o cifra de afaceri de 2,1 milioane de lei in 2011.

  • Doina Cepalis reuseste ca in plina criza economica sa-si creasca cu zeci de procente anual afacerea cu centuri si huse pentru scaunele auto ale copiilor. Pentru a mentine aceeasi evolutie, ea a inceput deja un proiect de fabricare a scaunelor pentru copii.

  • Cand afacerea lui a inceput sa resimta efectele crizei economice, Andi Agrosoaie nu s-a apucat sa reduca din costuri, ci a investit in promovare si s-a extins in noi zone din tara si domenii de activitate. Anul acesta, Estima Medical, firma pe care a infiintat-o acum sase ani, va ajunge la afaceri de doua milioane de euro.

  • Razvan Savu este medic stomatolog si in urma cu sapte ani si-a deschis primul cabinet individual. Acum este implicat in patru companii, trei dintre acestea fiind clinici stomatologice pe care le-a extins alaturi de alti parteneri de afaceri.

  • Dupa cinci ani de activitate pe piata de publicitate indoor, Elevate Media a ajuns la nivelul in care isi optimizeaza continuu activitatea, se consolideaza dupa achizitii si analizeaza cum s-ar putea extinde pe pietele externe.

  • Acum 16 ani, Nadejda Ganeva lansa Danubius Exim, o firma care vindea medicamente si aparate fiscale. Intre timp, afacerea s-a specializat pe segmentul echipamentelor fiscale si a ajuns la o cifra de afaceri anuala de circa 7,5 milioane de euro.

  • Quicky este un serviciu de livrari la domiciliu pentru restaurante care nu fac acest lucru. Afacerea a fost lansata in urma cu aproximativ trei ani de doi tineri din Israel, care au experimentat conceptul in tara natala si care s-au gandit ca ar putea avea succes si pe piata romaneasca.

  • Imbracata in ambalaj auriu, cafeaua Alvorada era inainte de 1989 una din marcile “de calitate, din import” care te ajuta sa castigi bunavointa functionarilor sau altor persoane “din sistem”. Daca iti permiteai sa o consumi, si nu sa o faci “cadou”, te ajuta chiar sa te refugiezi cateva clipe din lumea gri, cu rafturi goale si gust de nechezol.

  • La sfarsitul anului 2000, patru prieteni au inceput sa fabrice lumanari decorative in bucataria unei locuinte din Cluj-Napoca. Asa a aparut afacerea Careme (in limba franceza, Careme = Postul Pastelui). Intre timp, compania a inceput sa isi exporte produsele, iar anul trecut a ajuns la o cifra de afaceri de doua milioane de euro.

  • O afacere inspirata de natura

    Cosmetic Plant si-a inceput activitatea in 1991, intr-o camera de 40 de metri patrati, cu o investitie de circa 1.000 de dolari. Afacerea se baza pe experienta Ilenei Mester, de profesie farmacist, care lucrase 20 de ani in cadrul producatorului de cosmetice Farmec, in Cluj-Napoca. In timp, compania s-a dezvoltat ca un business de familie si a capatat notorietate nationala.